Co. van Shenzhenkeray Biotech, Ltd

Wij leveren poeder van hoogste kwaliteits het anabole steroïden, oliën, peptides, SARMs, verdovingsmiddelen, mannelijke verhoging en anderen. 

Home
producten
over ons
fabriek tocht
Kwaliteitscontrole
contact met ons op
Vraag een offerte aan
Thuis Productende steroïden van het gewichtsverlies

Van het het Gewichtsverlies van de Pharmarang van het de Steroïdenhormoon het Natrium van het Poederlevothyroxine (T4)

Certificaten
Van goede kwaliteit Injecteerbare Anabole Steroïden voor verkoop
Van goede kwaliteit Injecteerbare Anabole Steroïden voor verkoop
Klantenoverzichten
hello vriend dank u want uw reply.the-product zeer goede kwaliteit is en zeer gelukkig met deze aankoop ben, zal ik meer van dit binnenkort kopen.

—— Nico -Australië

Mijn pakket kwam enkel veilig aan aangezien u beloofde, en trenbolone kijkt groot!! hartelijk dank. Ik zal tot meer poeder volgende tijd opdracht geven.

—— Ray -De V.S.

De zeer goede dienst, snel antwoord en altijd waar aan uw zeer prettig woord, koopt ruw poeder in hier, en de kwaliteit is uitstekend!

—— Mat -Spanje

De beste rawsleverancier die ik heb gevonden. Ik verloor veel geld met vroegere leveranciers ik mijn veilig en snelle goederen hier, en ontzagwekkende kwaliteit kan altijd ontvangen

—— Daniel -het UK

Wij blijven doend zaken met u ik verheugen ons op de bouw van een betere sterkere verhouding.

—— Ben

Ik ben online Chatten Nu

Van het het Gewichtsverlies van de Pharmarang van het de Steroïdenhormoon het Natrium van het Poederlevothyroxine (T4)

China Van het het Gewichtsverlies van de Pharmarang van het de Steroïdenhormoon het Natrium van het Poederlevothyroxine (T4) leverancier
Van het het Gewichtsverlies van de Pharmarang van het de Steroïdenhormoon het Natrium van het Poederlevothyroxine (T4) leverancier Van het het Gewichtsverlies van de Pharmarang van het de Steroïdenhormoon het Natrium van het Poederlevothyroxine (T4) leverancier Van het het Gewichtsverlies van de Pharmarang van het de Steroïdenhormoon het Natrium van het Poederlevothyroxine (T4) leverancier Van het het Gewichtsverlies van de Pharmarang van het de Steroïdenhormoon het Natrium van het Poederlevothyroxine (T4) leverancier

Grote Afbeelding :  Van het het Gewichtsverlies van de Pharmarang van het de Steroïdenhormoon het Natrium van het Poederlevothyroxine (T4)

Productdetails:

Plaats van herkomst: China
Merknaam: Keray
Certificering: ISO9001/SGS
Modelnummer: 99%

Betalen & Verzenden Algemene voorwaarden:

Min. bestelaantal: 10 G
Prijs: USD 1375/50g
Verpakking Details: 200 kg/drum
Levertijd: Binnen 24 uren na uw betaling; 1-3 dagen
Betalingscondities: T / T, Western Union, MoneyGram
Levering vermogen: 100kg/month
Contact Now
Gedetailleerde productomschrijving
Zuiverheid: 99% Verschijning: wit poeder
Gebruik: voor gewichtsverlies CAS-nummer: 55-03-8
Kwaliteit: Hoogste kwaliteitsproduct

Pharma Grade Weight Loss Steroids Hormoonpoeder Levothyroxine Natrium (T4)

Tag: Levothyroxine Natrium; T4; Vetverlies poeders; L-Thyroxine natriumzout

Basic Beschrijving:

Synthroid is een voorgeschreven medicijn dat hypothyreoïdie behandelt. Het werkzame bestanddeel in Synthroid is

genoemd levothyroxine natrium. Het is een synthetisch hormoon identiek aan thyroxine - het hormoon dat de

schildklier maakt natuurlijk. Over het algemeen moet medicatie voor schildkliervervanging levenslang worden ingenomen. Het kan

duurt enkele weken voordat uw symptomen verbeteren. Lees meer over hoe Synthroid werkt om te helpen

herstel uw thyroxine balans.

toepassingen:

Synthroid werd gebruikt voor de behandeling van hyperthyreoïdie, obesitas of gewichtsverlies.

productnaam

Ievothyroxine Natrium

Synoniemen

L-Thyroxine natriumzout; natrium 4-o- (4-hydroxy-3,5-diiodofenyl) -3,5-dijood-l-tyrosine; natrium (2S) -2-amino-3- [4- (4-hydroxy-3,5-diiodofenoxy) -3,5-di-joodfenyl] propanoaat-hydraat (1: 1: 5); natrium 2-amino-3- [4- (4-hydroxy-3,5-diiodofenoxy) -3,5-dijoodfenyl] propanoaat; tyrosine, O- (4-hydroxy-3,5-diiodofenyl) -3,5-di-jood, natriumzout (1: 1)

Moleculaire formule

C15H11I4NNaO4

Moleculair gewicht

799.8592

InChI

InChI = 1 / C15H11I4NO4.Na / c16-8-4-7 (5-9 (17) 13 (8) 21) 24-14-10 (18) 1-6 (2-11 (14) 19) 3- 12 (20) 15 (22) 23; / h1-2,4-5,12,21H, 3,20H2, (H, 22,23), / q; 1

CAS-registratienummer

55-03-8

EINECS

200-221-4

Moleculaire structuur

analyse

99%

Verschijning

Wit of wit kristallijn poeder

Onze voordelen:

1. pakket wordt verzonden binnen 24 uur na uw betaling.

2. Wij verzenden producten als discreet en veilig pakket.

3. Wij garanderen pakketten die 100% veilig door de douane gaan.

4. Wij garanderen 100% hooggekwalificeerde producten.

Neem voor meer informatie contact op met Sylvia.
E-mail: silvia.young@outlook.com
Telefoon: +86 13418710728
Whatsapp / Skype: +86 13418710728.

Contactgegevens
Shenzhen Keray Biotech Co., Ltd

Contactpersoon: silvia.young

Direct Stuur uw aanvraag naar ons (0 / 3000)